נעליים אורטופדיות בהתאמה אישית

נעליים אורטופדיות בהתאמה אישית

נעליים אורטופדיות בהתאמה אישית

ישנם מצבים בהם יש בעיה בצורת כף הרגל. לעיתים הרגל צרה מדי, ולעיתים רחבה מדי. לפעמים יש בעיה אחרת המקשה על הרגל. במקרים אלו, הופכת קניית נעליים, למסע מייגע, אינסוף מדידות, שלא תמיד מביאות למציאת הנעל. לכן, במקרים כאלו, עדיף להזמין נעליים אורתופדיות בייצור אישי.

מהן המרכיבים שלפיהם בונים נעליים אורתופדיות? על מנת להצליח לייצר נעליים אורטופדיות בהתאמה אישית מלאה באיכות א א, בצורה נוחה וטובה, חשוב בעת הכנת תבנית הגבס לרגל, לקחת בחשבון את המרכיבים הבאים של כף הרגל:

גובה הקשת ברגל- חשוב מאוד לקחת מידה מדויקת של גובה הקשת בכף הרגל, על מנת לייצר תמיכה מתאימה.

אורך אצבעות הרגל- חשוב מאוד שהנעל תתאים בהתאמה מלאה לארוך אצבעות הרגל, מבלי שהלובש את הנעליים, יחוש באי נוחות וצפיפות בכפות הרגליים בעת ההליכה עם הנעליים האורתופדיות.

האם יש פלטפוט? נעליים אורטופדיות בהתאמה אישית, הן פתרון אידיאלי למי שסובל מבעיית פלטפוט. בדרך זו, אפשר לייצר נעליים באופן שיתאימו לצורה הייחודית של כף הרגל, והלובש אותם לא יסבול בכאבים מכף הרגל כתוצאה מפלטפוט.

נעליים אורטופדיות לאחר ניתוח ברגל:

כבר לפני הניתוח, מומלץ למדוד ולהזמין נעליים אורטופדיות בהתאמה אישית. לפעמים, יש צורך אחרי הניתוח בנעליים מיוחדות פתוחות. לפעמים הנעליים הללו יהיו בצורה של מגף פתוח, ולעיתים בצורה של נעל רגילה, אך חצי פתוחה. נעליים אורטופדיות אלו, יקלו מאוד על הכאבים בתקופה שלאחר הניתוח, ויסיעו להחלמה מהניתוח.

לא צריך להתפשר על עיצוב:

נעליים אורתופדיות, לא צריכות להיראות מכוערות ומגושמות. ניתן לעצב נעלים אורתופדיות, יפות ואלגנטיות מעור רך ונושם. היתרון בייצור אישי של הנעליים, היא האפשרות לעיצוב אישי של הנעל: צבע, סוג החומר ממנו מיוצרת הנעל, סוג הסוליה, סגירת הנעל: סגירת סקוץ' או סגירה עם שרוכים.

סוגים שונים של נעלי ספורט מותאמות אישית:

לעוסקים בספורט, מומלץ ליצור נעלי ספורט אורתופדיות. חשוב לבחור בעור נושם, ולהתאים את צורת הנעל בהתאמה מלאה לצורת הרגל. מומלץ להתאים את הנעל לסוג ענף הספורט, בו עוסק המזמין. חשוב מאוד שיהיה בנעלי ספורט בולמי זעזועים חזקים במיוחד.

 

מתעניינ/ת בשירות זה? רוצה עוד פרטים?
השאר/י פרטים ואנחנו נחזור אליך בהקדם

    מתקדמים לחיים בריאים יותר

    השאיר/י פרטים ונחזור אליך לתיאום אבחון בהקדם

    Open chat
    דברו איתי! אשמח לעזור
    היי
    אשמח לעזור