מדרסים – רקע כללי

מדרסים בהתאמה אישית

כדי לבחור בצורה נכונה את המדרסים האורטופדיים המותאמים ביותר לצרכים שלנו, כדאי ללמוד בצורה מעמיקה אודות הנושא.

מדוע צריך מדרסים? הרגליים, הינם איבר חיוני בגוף האדם. עיוות או פגם ברגליים ובכפות הרגליים, משפיע לרעה על ההליכה, על היציבה, על הגב ועל הבריאות הכללית של האדם. חשוב מאוד, לשמור על זרימת דם תקינה ברגליים, ובכפות הרגליים.

רפלקסולוגיה: על מנת להבין את החשיבות של כף הרגל, ומדוע צריך מדרסים, רקע כללי ברפלקסולוגיה שכדאי לכל אחד לדעת: כף הרגל משפיע על כל מערכות הגוף. ובכף הרגל יש חלוקה של קווים נקודות, וכל אזור ונקודה משפיע על מקום אחר בגוף. המדרסים יוצרים לחץ על הנקודות החשובות בכף הרגל, וכך משפיעים לטובה על כל מערכות הגוף.

טיפול נגד כאב: ישנם מצבים כמו דורבן ברגל, שבהם הליכה עם מדרסים, מביאה הקלה גדולה בכאבים. במרבית הפעמים המדרסים יוכלו אפוא לרפא מחלות, בנוסף המדרסים יוכלו להקל על הכאב הנגרם מהמחלה, וכן למנוע היווצרות של בעיות אחרות, כתוצאה מלחץ על הרגליים.

למה גורם לחץ ברגליים? לחץ על הרגליים, גורם ליבלות ופצעים ברגליים, וכן לחוסר יציבות של עמוד השדרה, המשפיע לרעה על כל הגוף. כאשר נוצר עומס על הברכיים, עלול להיווצר מצב של שחיקת סחוס.

חוסכים הזמנה מיוחדת של נעליים: ישנם מקרים, בהם קשה למצוא נעליים מתאימות, בגלל בעיה מסוימת ברגל, או בכף הרגל. במקרים כאלה, נאלצים לפעמים להזמין מאורתופד, ייצור מיוחד של נעליים מותאמות אישית. לעומת זאת, שימוש במדרסים מותאמים אישית, עוזרת להתאים את הרגל, לכל סוג של נעל.

ממה מיוצרים המדרסים? המדרסים, מיוצרים מחומרים מקשת רחבה של חומרים החל ברכים ואווריריים ועד לקשיחים כגון קרבון. החומר הדומיננטי במדרסים, הוא פולימר, שהוא רך ואוורירי. ישנם מדרסים בהם יש מעין "כרית" בפנים, האוויר בכרית, מפחית את הלחץ והעומס שנוצר של הרגל מסיבות שונות.

התאמה אישית של המדרס: ישנם סוגים רבים של מדרסים. רקע כללי בתחום: ישנם מדרסים לספורטאים, מדרסים לחולי פוליו, ולעוד מחלות שונות. ישנם מדרסים שמטרתם לתת גובה לרגל. כל זוג מידרסים, שונה מהשני בסוג החומר, בעובי, בצורה הגיאומטרית וכתוצאה מכך ביעודו. לכן, מומלץ שכל אדם המעוניין בשיפור ניכר באיכות חייו יתבקר אצל מומחה אורתופדיה בדומה לביקור חצי-שנתי אצל רופא שיניים, על מנת שיוכלו לייצר לו את המדרס בהתאמה אישית.

מתעניינ/ת במוצר זה? רוצה עוד פרטים?
השאר/י פרטים ואנחנו נחזור אליך בהקדם

    מתקדמים לחיים בריאים יותר

    השאיר/י פרטים ונחזור אליך לתיאום אבחון בהקדם

    Open chat
    דברו איתי! אשמח לעזור
    היי
    אשמח לעזור