מדרסים ביו מכניים

bio-mechanic03

מדרסים ביו מכניים

מדרסים ביו מכניים, הן רפידות לנעליים, המותאמות באופן אישי ללובש. התפקיד של המדרסים הביו- מכניים, הוא תמיכה בכף הרגל. מדרסים אלו, מתאימים מאוד לאנשים בריאים, שלא רוצים לעסוק בספורט.

כיצד מיוצרות המדרסים?

את הרפידות, מייצרים מחומרים קשיחים ואיכותיים, על מנת שהרפידות יחזיקו לאורך זמן רב, ולאורך שנים. החומרים העיקריים מהן מיוצרות הרפידות, הן פלסטיק וגרפיט. מדרסים איכותיים, ניתן להעביר בקלות בין נעליים, משום שהן מותאמות בהתאמה אישית למידות של כף הרגל.

כיצד מתאימים את המדרסים באופן אישי?

ישנם כמה שיטות, כדי להתאים מדרסים ביו- מכניים באופן מקצועי לרגל:

  1. מדידה על ידי גבס- מדידה זו, נעשית על ידי איש מקצוע. איש המקצוע מכין תבנית גבס מדויקת של צורת כף הרגל, ולאחר מכן מייצר בעצמו את המדרסים.
  2. סריקה ממוחשבת, על ידי חיישנים אלקטרונים- באמצעות חיישן אלקטרוני, סורקים את כף הרגל. החיישן מעיר את הנתונים אל המחשב. המחשב מעבד את כלל הנתונים, ויוצר הדמיה של המדרסים, אותם מדפיסים במכונת דפוס מיוחדת.
  3. הטבעה בספוג- לקיחת מידות על ידי הטבעת ספוג, מתאימה במקרים, בהם יש קשת גבוהה של כף הרגל.

כדי לתכנן את המדרסים, לוקחים בחשבון את הנתונים הבריאותיים, את משקל הלובש, מהו הגיל, והאם תתבצע פעילות ספורטיבית עם המדרסים. כאשר נעשית פעילות ספורטיבית, ייקחו בחשבון בעת הייצור, את סוג הפעילות הספורטיבית.

חשוב מאוד ללכת עם המדרסים בנעליים, על מנת לוודא שהמדרסים נוחים ומתאימים.

כאשר בוחרים מדרסים ביו מכניים, מומלץ לבחור את הסוג המתאים מבין הסוגים השונים:

  1. מדרסים לספורטאים- רפידות אלו, חזקות ועמידות יותר מהרפידות הרגילות.
  2. מדרסים קשיחים
  3. מדרסים חצי קשיחים

חלק מהמדרסים, מכילים בליטות קטנות לאורך המדרס. לבליטות אלו, יש תפקיד חשוב ברפלקסולוגיה. לפי הרפלקסולוגיה, כף הרגל מחולקת לאזורים לפי המערכות השונות בגוף האדם. לחיצה על נקודות מסוימות, גורמת לשיפור זרימת הדם של אברים מסוימים בגוף, ותפקוד תקין יותר של אותם אברים. לכן, המדרסים הביו מכנים, מסייעים לתפקוד תקין של כלל המערכות השונות בגוף האדם.

 

מתעניינ/ת במוצר זה? רוצה עוד פרטים?
השאר/י פרטים ואנחנו נחזור אליך בהקדם

    מתקדמים לחיים בריאים יותר

    השאיר/י פרטים ונחזור אליך לתיאום אבחון בהקדם

    Open chat
    דברו איתי! אשמח לעזור
    היי
    אשמח לעזור